Bjorne vs. finkameran.

Jag är kär i min nya kamera.

I Bjorne också såklart.. men min nya kamera är jag helt såld på.

Det är jag ju i Bjorne också såklart.. men med nya kameran kan jag typ ta kort.

Det kan jag ju inte med Bjorne.

Men med Bjorne kan jag kramas. Och pussas. Jag visar min kärlek till båda två men bara av Bjorne får jag kärlek tillbaka. Kameran är inte så bra på att visa sina känslor till mig, även om jag vet att kärleken är besvarad.

Björn är varm. Kameran är kall. Björn har bra skärpa (syn). Det har kameran också.

Båda har väl sina fördelar. :P (hahahaha, årets skummaste inlägg??)
en av de första bilderna med kameran. Grymt kort, right? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0