Guten morgen! Ich fundersche på und klippschen luggchen, moreschen.

God förmiddag!
Högstadietyskan hänger kvar än märker jag! Grymt!
Vaknade av mig själv idag, innan klockan ringde. Är det inte otroligt? Händer inte ofta om man säger så. Känner mig förvånadsvärt pigg idag. En dags ledighet räcker mer än man tror. :)
Jag fick förresten för mig att klippa lugg på mig själv i förrgår. Vet inte om det var en av de brightaste idéerna jag fått genom tiderna men det växer ju ut. Men jag tror nog jag gillar det lite ändå. Det är ju inte lugglugg, utan snarare lite snelugg. Men kanske klipper mer. Åh, ska jag klippa mer? :P

Nu ska jag ner i tvättis och hämta tvätten som min man var så duktig och tvättade igår. Sen ska jag sminka mig så mina ögon syns igen. :) Återkommer med lite vuxenpoäng snart. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0