Påskafton.

cheeena & glad påsk hela bloggänget! :)

Har ni en bra påsk? Jag har haft två helmysiga dagar med min bästa trots att jag inte fått något påskägg. Igår när jag kom hem från jobbet (efter att ha jobbat nio dagar på raken = död) så hade Björn lagat värsta middagen med rödvin och allt. Det var kanongott! Mina smaklökar slog volter.


Åt och åt och åt. Efter det satte vi oss i soffan och kollade i album från när vi var små och drack lite mer vin. Så himla fin kväll. ♥

Idag tog vi en sväng upp på stan. Jag köpte en lite försenad julklapp till Björn.. haha.. (skäms på mig)

Nu inväntar vi kvällen då Madde och Andej kommer hit. Kommer bli en awesome kväll känner jag på mig.
Så här ser jag ut idag. Köpte alla dessa plagg i ren hast i början av veckan när jag sprang in på Rut m.fl. Älskar den affären alltså.
För övrigt mår jag sjukt illa. Vad ska man göra för att slippa det? Gå och spy? Helst inte. Håller jag på att bli sjuk igen? Vaknade nämligen imorse av täppt-i-näsan-döden. Kunde inte andas alls. Kanske är allergi.

Nåväl. Ha en glad påsk nu allihopa. Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0