Björns födelsedag!

Hallo! Den där dagen var rätt lång. ;)

Min dator är så sjukt seeeg. Så tappar suget när det tar hundra år att bara starta den. Sen är min "r"-knapp helt kajko och strejkar regelbundet. Men det är väl bara ursäkter kanske.

Här kommer i alla fall ett gäng bilder från mitt hjärtats födelsedag. :)


Kvällen började med balkonghäng.


Elin och Jennie var på g.


Joel, Elin, Emil och Pierre.


Det var lite slagsmål om stolar. Så reste man sig från sin stol fick man stå.


Millan tyckte det var kallt. Var en sån fin sommarkväll.


C-J och Ulrika.


Elin satte sig på golvet. Vad gör man inte?


Peace!


C-J the duckface.


Jag, Jennie och Mathilda.


...som var på pensionärsfest.


Millan the pillan.


Emil och Maria. :)


Någon blev liiiite onykter.


Lite kökshäng med.


De började köra någon lek. Jag hade alldeles för dålig koordination för att vara med. Så jag beslöt mig för att agera fotograf även här.




och leken fortsatte.


Sist men inte minst en bild på världens bästa kille. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0