tatueringstankar.

Jag är åter.
 
I mitt förra inlägg mådde jag som en..ehm.. sjuk hamster. Hade tänkt trotsa allt vad paracetamol heter. Men ungefär en millisekund innan jag planerat in en akut huvudamputation, så beslutade jag att trots allt äta två Alvedon.
Nu, ungefär en timme senare så känner jag inte längre pulsen i tinningen.
 
Haaaaaaa. lleeeeeeeeee. luuuuuuuuuuuuu. jah.
 
Var det såhär det kändes utan huvudvärk. Typ.
 

Nu sitter jag och letar tatueringar. Jag fick en peng av min fader i julklapp och tänkte faktiskt unna mig en tatuering eller två för dom. Har ju ett gäng saker jag vill göra. Men vågar jag? Den kommer ju hänga med ett tag sen liksom.
 
Vill ju till exempel tatuera in ett låtcitat av Coldplay. .....Men, googlar man den texten så är jag inte direkt unik med den tanken. Gör kanske den ändå.
Samma text men annat utseende. (länk till bild)
 

Och sen vill jag göra en liten elefant. Typ på fingret eller bakom örat.
Och något med familjen. Jag och Jennie pratade om att göra en likadan. Vet inte vad än bara. Har ju haft jobbigare saker att fundera över, om man säger så.

Kommentarer
Postat av: Johnossi

cool tatuering

2013-01-02 @ 01:05:09
Postat av: johnossi

tatuera in sångarens ansikte isf. det e väl rätt unikt :) tror inte många har gjort det

Svar: Nja, det vågar jag nog inte. Känns som det blir en för stor tatuering alltså. :)
S a n d r a

2013-01-04 @ 19:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0