fotojakt.

Ni förstod väl att det var Kurtan som var på bilden nedanför? Inte jag alls.

Nej, på riktigt. Jag har verkligen en äkta fuldag idag. Jag vet inte vad jag ska göra med mig själv. Tur att jag har ledig dag och slipper visa mitt nylle för resten av världen. Och mitt hår. Varför i helvete klippte jag lugg? Det var ju det sämsta beslut jag någonsin fattat.
Tänker så idag.

Nä, vad gör ni andra? Jag har så sjukt tråkigt. Det är jättefint väder ute så borde väl vara lite hälsosam och bege mig ut på promenad. MEN. Finns det något tråkigare än att gå ut själv? Nej. Jag sitter här framför datorn och beklagar mig istället.

Jag ska kolla igenom min dator efter lite bilder, som vi tänkt ha i ramarna i sovrummet. Det är nämligen så att det bara var en massa bilder på min familj i dem.. och det känns ju inte helt bra för min del. Det är ju Björns place också. Ska hitta ett gäng som beskriver oss båda fint. :)
elva små foton skall finnas.

Dags att bli produktiv. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0