måndag får gärna komma nu, gärna igår.

en vecka och en dags planering:

Idag onsdag: Jobba. Dagen får gärna gå fort så det blir...
Imorgon torsdag: Jag är ledig. Bear och jag ska åka med saker till tippen samt till Myrorna och lämna lite saker. Dagen får gärna rusa förbi så det blir...
Fredag: Jobba möra på wörket. På kvällen ska jag till min kära moder som fyller år. Obs! Jag här även namnsdag denna dag. Grattiskort, blomsterbud osv kan skickas till min nuvarande adress. skämt åsido... (nejdå)
Lördag: Jag öppnar ännu en dag på wörket. På kvällen blir det tvätta SISTA GÅNGEN I DENNA JEFLA LÄGENHET!!!
Söndag: Vänta hela dagen lång på att åka till wörket igen. Stänga. Bita på naglarna och gå fram och tillbaka i lägenheten tills det blir en stig under fötterna. (Ni vet som i tecknade filmer) (Lite fantasi tack) Vänta tålmodigt på att det ska bli...
Äntligen MÅNDAG!!! : W o o o h a ! !  Även om det äntligen är måndag ska jag vänta tills det bli eftermiddag då vi får hämta nyckeln och smått börja  F L Y T  T A   I N   I    L Ä G E N H E T E N ! ! 
Tisdag: Jobba kväll och vänta på torsdag.
Onsdag: Jobba och vänta på torsdag.
Torsdag: Äntligen  f l y t t a   d e   s i s t a   s a k e r n a   i n   i   v å r a t   n y a  p l a c e !  :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D osv.

Ja, det är ett jäkla väntande. Jag är ju kingen av tålamod så detta är ju aslätt för mig.. Allvarligt. Känns som det aldrig kommer bli måndag. Det här är för bra allt.

Kommentarer
Postat av: TinA

Så härligt när ni väl flyttat in! :D



och grattis på namnsdagen ;)

2012-02-17 @ 13:25:54
Postat av: Sara

Vad kul att ni snart flyttar! wohooo:D

Lite förvånad över att ni vågar ha inflyttningfest så snabbt inpå, men jag lovar jag ska vara jätteförsiktig och .. kanske inte ta det lugnt med alkoholen.. men jätteförsiktig!! Kram:D

2012-02-19 @ 18:34:49
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilken giga-balkong ni får! WOW!

2012-02-19 @ 18:35:24
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0