måndag och två veckor kvar.

Tjabba tjena hallå!

Hur mår ni allihopa? Själv mår jag prima skinka. Har lite huvudvärk eller vad man kallar det, bakom höger öga bara. Men det överlever jag nog.

Idag har jag en ledig dag och den har jag hittills utnyttjat till att diska, laga mat, duscha och fixat ett par småärenden. Duktiga jag. :) Ni får gärna ta fram anteckningsblock och penna för att skriva ner allt det där, så ni aldrig glömmer bort det. ;P

Idag är det förrsten bara två(!!!!!!!!) veckor kvar tills vi flyttar!! :D Jag längtar så jag blir galen.
Vi var faktiskt i nya lägenheten i fredags och fick se hur den ser ut nu när allt är klart. Det såg himlans bra ut, om jag får säga det själv. Lite segt bara att veta att allt är klart, förutom slutstädningen. Vi vill ju bara flytta in nu, på en gång. Nästan allt är färdigpackat. Har tänkt jag ska plocka ner lite kläder som jag inte använder så ofta. Jag hinner u ändå inte använda allt på två veckor. Men nu fryser jag som fan. Det är iskallt i lägenheten av någon konstig anledning. Inte okej alls.
Så. Först ska jag tina. Sen ska jag fortsätta packa.

Känner att detta blev jordens konstigaste blogginlägg. Inte en röd tråd så långt ögat kan nå.

Men....


...lika glad för det är jag. Och lite retard ser jag ut att vara också. Och är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0