saker börja ta form.

Heeeeej! Jag har inte glömt er, promise! Men har haft fullt upp så att säga.. Vi har flyttat och håller sakta men säkert på att komma någolunda i ordning här. Jag är supernöjd med lägenheten. Även om det är lite trångt. Vi båda har många saker var för sig och tillammans blir det massor med saker. Men vi löser det. Båda har sorterat och slängt en massa saker. Det blir så himla fint! :D

Tog lite kort i veckan (minns ej vilken dag) som jag tänkte visa er. Vill ni se så scrolla ner. Vill ni inte se. Låt bli. ;P


Vardagsrummet i sin ena helhet.


Köket fick vi ordning på först. Kändes skönt att få det klart faktiskt. Det är dock inte helt klart på bilden.. men typ.


Andra sidan av köket med matbordet. Lampan hängde liiiiite lågt där..


På balkongen slängde vi ut alla tomma kartonger. Mycket praktiskt.


Utsikten från vardagsrummet. Det ska byggas ett hus till där som ni ser.. Kul om grannan mitt över blir någon man känner så kan man binda en tvättlina mellan och skicka hemliga meddelanden. :D Ni vet som de gjorde i "alla vi barn i Bullerbyn". :D


Behrn Arena. :)


Tv:n kopplades in så vi fick lite bakgrundsljud. Och högen längst bort är källarhögen.
Lägg märke till kartongen nere i högra hörnet. Det står "ljus" på den. Alltså. Jag hade en hel kartong med bara ljus och ljushållare. Har en del.


Da badrum. Guld värt med tvättmaskin och torktumlare i lägenheten. Typ det bästa som hänt mig sen jag träffade Björn.


Översiktsbild på sovrummet. Väldigt vitt. :D Gardinerna är provisoriska eftersom vi inte har någon persienn.
Och så var vi på IKEA idag och köpte bland annat sängbord.

Ja, det var väl det. Snart taggar vi för inflyttningsfest hörrni! :D

Nu ska vi äta bakad potatis med kräftröra. Jag är dynghungrig. Puss & kram!


Kommentarer
Postat av: TinA

Jag diggar er kreativitet som utnyttjade balkongens utrymme till tomma kartonger.



Ser så ljust och härligt ut hos er, jag är typ aviiiiis.

2012-02-24 @ 23:09:13
Postat av: Sara

Tack, det känns jättebra:D



Vilken lyxlägenhet ni har!!! Värsta snyggaste ever:D

Ser verkligen fram emot festen hos er, har laddat i veckor nu;)

Tycker ni har fått bra ordning väldigt snabbt, vi har exakt samma kökslampa;) Fast vår hänger väl lite högre;) Kram

2012-02-25 @ 17:07:23
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag kommer och kollar fotboll i sommar :D

2012-02-26 @ 12:59:58
URL: http://duveteelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0