vårsolssöndag.

Vilken härlig dag det varit idag. Solen var framme och det var ljusblå himmel. Så härligt med vårvärme! Man blir ju glad i hela kroppen.


pinsamt, när jag skulle ta det här kortet så kom Björn hem precis. Så satt jag och tokposade framför datorn. Man är ju så hemlig. Försöker låtsas att man alltid sitter sådär framför datorn liksom. Tänkte först jag skulle fånga mitt röda fejs på kortet men när jag såg hur jag såg ut i camen bestämde jag mig för att gå och sminka mig.
Jag är så röd. Typ Malta-röd. Ser sjukt kul ut. Tur jag inte ska jobba på ett tag!

Nåväl. Pappa var här förut. :) Först hjälpte han Björn att få hit sin andra bil från andra sidan stan och sen kollade han in lägenheten lite. Den såg finfin ut tyckte han.
Det är kul med alla era kommentarer! Blir jätteglad men även lite nervös. Ni har höga förväntningar. Tänk om ni (mina vänner) kommer hit och inte alls tycker det är fint. Ni liksom, "alltså, det ser ju förjävligt ut!"

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄJ, så får ni inte säga!! ;)

Nåväl igen. Jag ska stänga ner datorn nu. Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: Lorik

awwww you look so cute <3



congratulations on the new apartment!!!!!

2012-02-26 @ 22:04:43
URL: http://hellololo.net
Postat av: TinA

haha jag skulle inte erkänna nåt om jag verkligen tyckte motsatsen till fint ;)

2012-03-06 @ 18:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0