bildbömb från inflttningskalaset, del dos.

Fortsätter bildracet nu då. Samma sak gäller som innan, bara säga till så tar jag bort bilderna ni inte vill synas på.


Min bear och hans vän Johan.


Sen stoppade jag inte mitt nylle och förstörde.


Är Eleni egentligen en docka?


Tina, My och Jocke hade kökshäng under kvällen. :)


Festen fick tummen upp gånger två.


Andrej och Johan


Jag und ma sistah.


Började det kanske spåra lite här? haha, vi hade ju kul i alla fall!


Lite mer folk anslöt sig.


Härligt med massa glada miner.


Vi hade som sagt himlans kul.


Tinas långa svall. Vill gärna låna hennes hår ibland.


Kökssnack


Årets bild?



Linda med sin finulig-min.


Johan och Linda :)


Jag och Linda, klassikern.


:)




Det får väl räcka med bilder nu. Jag tror nog de bilder som kommit upp ger en ganska bra bild om kvällen.

Tack alla ni om kom och förgyllde kvällen. En himla bra lödag alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0