dålig bloggare.

Min fästman påminde mig om att jag inte bloggat på ett tag.

...
 
Ja, jag är dålig.
 
MEN, det är så mycket som stört min blogglust.
 
Till exempel så har ju min mellansagsknapp strulat. Har väl klagat över det tidigare.
Sen gjorde jag en systemåterställning på datorn för ett tag sedan och efter det har inte min dator varit villig att läsa in mina bilder från mitt minneskort. EXTREMT störande. MEN, mina damer och herrar. Idag löste sig det problemet. Äntligen kan jag fota och lägga in mina bilder i datorn DIREKT, utan att behöva krångla genom att lägga in bilderna på Björns dator först, sen min externa hårddisk och slutligen lägga in dom på min dator.
 
Har nu en massa bilder att visa er. Blir helt exhalterad. Måste fota en massa nu.
 
Och snart kommer även de bortglömda bilderna från Norge som jag lovade er för ett halvt sekel sedan.
Tjuvtitt på Norgebild.
 
Återkommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0