sugarskull

Lite bilder från Halloween. Älskar såna här dagar då man kan gå helt cazy med allt smink man vill. Helst skulle jag sminka mig såhär ungefär varje dag. Eller i alla fall de dagar jag orkade.
Fantastiska Sara und ich.
Johan som klädde ut sig till en solbränd typ, ZombieBjörn och kissekatten Eleni.
Jag, Jensen och Eleni. :)
Toalettpose. Tog denna på krogen. Var aspinsamt för det kom in en massa tjejer som skrattade åt mig. Vadå, det är väl helt normalt att vara toksminkad och stå och posa på toan?
Fick för övrigt en massa komplimanger för min sminkning. Själv blev jag nöjd. Hade lite ont om tid så hann inte med alla detaljer jag tänkte göra. Men det blev ju bra ändå. :) Fick tår i ögat så det rann lite smink som synes. Och sen drack jag väl upp lite färg när jag drack min dricka. Och tydligen kliar jag mig en hel del på näsan, eftersom den var kolsvart från början.
 
Det var i alla fall en helkul kväll. Önskar det var Halloween minst en gång till om året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0