Fortsätta läsa?

Jag har inte speciellt många läsare.. och det gör inte mig ett skit. Jag skriver för mig själv, för att jag själv behöver skriva av mig på nåt sätt.
Idag blev jag väldigt ledsen över en sak.
Så nu har jag bestämt mig för att göra min blogg lösenordsskyddad. Så från och med... hm, vet inte från och med vilken dag än... visar sig.
Men från och med då så ska ingen behöva komma in på min blogg och tvinga sig själv att läsa något som den personen uppenbarligen inte vill läsa ändå.

Jag skriver för mig själv.

Så, vill du fortsätta läsa min blogg så får du skriva det till mig så får du lösenordet.

Okej, på onsdag. Då sätter jag in lösenord. Okej?

Haha, kommer få noll svar på detta inlägg.

Kommentarer
Postat av: Michelle

vad har hänt? Send me the password sen!

2008-12-15 @ 00:09:40
URL: http://chelley.blogg.se/
Postat av: sussie

Hej vännen jag tycker det är kul att

läsa din blogg och forsätter gärna med det.

Hade ni kul på tallin resan?

Nu är det väl inte så långt kvar till Thailand?



Många stora kramizar Sussie

2008-12-15 @ 10:35:57
Postat av: Malin

2008-12-16 @ 08:47:11
Postat av: Malin

Hej, råkade visst skicka en tom kommentar. :)



Jag fortsätter gärna läsa, om du inte anser att det blir för personligt då så klart. Ha det bra!

2008-12-16 @ 08:49:24
Postat av: Sandra

Svar till Malin:

Nej då.. kommer nog fortsätta likadant som innan. :P

Men skicka mejl eller nåt så skickar jag lösenordet :)

2008-12-16 @ 20:35:36
URL: http://sanondra.blogg.se/
Postat av: Sandra

svar till Malin;

Nejdå, kommer fortsätta likadant som innan.. tror jag. :P

Skicka din mejl så sår du lösenordet..

2008-12-16 @ 20:37:20
URL: http://sanondra.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej hej!

Kom in på din blogg av en slump, och har sedan dess fortsatt komma tillbaka, och jag fortsätter gärna med det om det är okej med dig. =)

2008-12-17 @ 07:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0