lockigt hår

Hej hej!
Gick upp ganska tidigt idag. Åkte med ett tåg till Örebro och träffade hon som bor i lägenheten nu. Vi skrev kontraktet idag!! Så den 15:de får jag flytta in! Yeeeey! Det är ju en onsdag så får se om det finns någon som kan hjälpa mig då.. eller om jag får vänta några dagar. Men jag åker nog in och sover där så fort jag får. Sängen står ju redan där.. eftersom jag köper hennes gamla.

Sen ringde jag och väckte en bakis Linda. "öh, ja? öh? hallå?" Haha!
Vi sågs i alla fall på stan och gick en runda för att hitta en uteservering i solen.. det var ju lättare sagt än gjort. Vi hamnade på pizza planet :P där vi kökade pizzaslice- och tacosbuffé. :)
Sen satt vi i den varma sköna solen och pratade lite grann. Så himla varmt och skönt ute idag. 13 grader om jag inte minns fel. Linda berättade att hon byggde en snögubbe för en vecka sen. Det kan man inte tro när man ser vädret idag.

Nu är jag i alla fall hemma hos mamma igen.
Min syster Jennie lockar mitt hår. :) Jag tycker det är så himla skönt när man håller på med mitt hår så jag somnar nästan. Inte för att jag ska göra något speciellt idag (för det har jag inte råd med) utan bara för att..

Förresten så vet jag att det blir lite mycket text och väldigt lite bilder just nu.. men det är för att jag inte vet var sladden man för över bildena med är någonstans.

Nej, nu somnar jag. ZzzzzzzZzzzzzZZzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0