Onsdag

Morsning!

:) Jag är trött. Haha.. Gud så jobbigt! Jag låg och läste min gamla dagbok från 2000-2005. Det tog heela natten kan jag tala om. Halv fyra såg jag på klockan sista gången och tyckte då att nu jävlar får jag faktiskt lägga undan min bok.

Så gick jag upp klockan nio.

Om lite drygt en timma ska jag träffa Michelle på stan för en liten lunch/fika. Vi har inte setts sen i början av juni så det ska verkligen bli jättekul att träffa henne igen! Typiskt bara att det regnar ute. Har inget paraply heller.. och inga regnkläder. :/ Får nog ta en tröja med luva så jag blir lite torr i alla fall.

Jag tar med mig kameran idag! Så får vi se om jag är duktig och tar lite kort. Puss & kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0