i wish och stan

hej hej!

Har ni haft för er idag då?



Oscar och jag tog en sväng på stan när vi vaknat. Kollade i lite affärer och så... Rikigt rått väder ute tyvärr, sådär regn och kallt. Ändå skönt att komma ut lite.

Jag köpte mig faktiskt ett par trosor (för typ alla jag äger är trasiga eller mer passande gammelmormor). Oscar köpte sig ett x-boxspel som han sitter och spelar just nu. Typ nåt slagsmålsskit, astrist. UFC hette det visst. Han köpte även en film som heter Nürnberg som vi ska kolla på när jag skrivit klart detta. Handlar om rättegångarna efter andra världskriget. Tycker allt sånt är jätteintressant så det ska nog bli kul att kolla på den.

Skulle köpt en lampa till min adventsstjärna med, den hänger där i fönstret alldeles mörk. Men, huvudsaken är väl att jag fått upp den? Stjärnan alltså... Får ta det en annan dag. (Anteckna gärna... kan ju vara bra menar jag.)

Anyway, ska inte tråka ut er alltför mycket.

Förresten, en sak till. Jag önskar mig strumpor (såna tunna! inte pappas Inter Sportstrumpor) i julklapp. stl 38.
Och vinterskor. Också stl 38.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0