tisdag

Hellu! :)

Cyklade iväg till Michelle idag när jag vaknat. Ute var det alldeles vitt och det snöade för fullt. Kallt var det och mitt lås hade fryst så jag fick stå med tändare och elda en stund. Det var väldigt jobbigt att cykla för det kom snö i ögonen på mig. När jag väl var framme så hade jag mascara runt hela ögonen och i ögonvråna hade det bildats is.

Men vad gör man inte för att få umgås lite med Michelle? ;P

När jag cyklade hemåt igen hade det snöat ännu mer och det var så spårigt att jag var rädd att trilla omkull. Hade sett fint ut va? Jag hade nog garvat åt mig själv!


Så här såg jag ut när jag kom hem. Min vanliga mössa ligger hos en kompis kompis och väntar på att bli hämtad så jag har fått använda andra, fula, mössor nu. Idag hade jag på mig en "svampmössa". Ni får INTE se den.
















Och så här snygg blir man i håret av den mössan.

Kommentarer
Postat av: jennie

haha jag ramlade precis utanför ica-ingången idag när det var MASSOR med folk där! :$

2009-12-15 @ 22:14:17
URL: http://foolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0