De senaste dagarna i bilder.

Hej på er! Nu är äntligen mina syskon här! Två av dom i alla fall... Pump och Limpa :)

De kom redan igår men jag fick inte riktigt tiden att gå ihop för att även sitta vid datorn.


I fredags var jag och hadlade en massa. :)


På lördag eftermiddag rullade deras tåg in på stationen. :)


Vi fixade lite kvällsmat i form av tacos. Supergott!


Lite snacks efter maten. Men de var så mätta efter maten att det blev en hel del över. :P hehe..


Svårt att få en fin bild när lillebror envisas med att göra "kaninöron" på storasyster.

Idag ska vi ta det lugnt och bara vara hemma. Kanske en sväng till affären för att köpa flingor och mjölk. :P Men det får vi se. De ska snart få sina presenter från Thailand. Jag hoppas de blir nöjda för dom. Nu ska vi spela guitar hero! Puss och kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0