Melodifestivalen

Ja, vem ska inte kolla på det idag?

Jag ska i alla fall kolla... Så det så. :P

Jag åkte aldrig in till stan... framförallt för att jag inte har så mycket pengar. Det är bättre att spara dom tycker jag. Haha, se där, jag har en liten spara inom mig. :)
Istället gjorde jag faktiskt en annan sak som verkigen behövdes. Tvättade. Vi/jag har inte tvättat sen jag kom hem från Thailand (tror jag) så ni kan ju föreställa er att jag hade mycket tvätt. Haha... tur att man har mer kläder än vad man behöver. Och att jag arbetar i "jobbkläder".
Plus Os kläder. Han är en jävel på att använda kläder för den som vill veta.. haha. :) Alltid dubbelt så mycket som mig.

Jaja, ska ta mig ett glas med bananmilkshake faktiskt. En nyttig sådan. Åh vad jag är hungrig.

Imorn ska vi på kalas förresten, till Os äldsta bror med familj i Kungälv. Ska bli trevlans. Få träffa de söta småbarnen igen. Nä, milkshake var det.. och sen M E L O D I F E  S T I V A L E N ! haha

Kommentarer
Postat av: jennie

jag kollade inte på melodifestivalen :o:)

2009-02-08 @ 09:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0