Rörigt inlägg om dagen och html-koder.

Hej på er!

Jag håller på att dö här. Det är så fruktansvärt varmt och fuktigt. Luftfuktigheten lär ju vara högre än Thailand. I alla fall här inne hos mig. 100%!

Jag vill absolut inte klaga på värmen... men för  f a n..

Idag gick jag till parken igen och hann, precis som igår, bara vara där en liten liten stund innan det började komma lite regndroppar. Jag tittade upp mot himlen och det såg ut som det bara skulle hålla på en stund. Så jag låg kvar. Men det regnade bara mer och mer.. så gick hem tillslut. Och vad händer då då? Jo, såklart slutar det regna.
Typiskt alltså!!

Hur som helst... jag satt ju igår typ hela eftermiddagen, kvällen och natten och försökte fixa bland html-koderna. Jag lyckades fixa det jag skulle och lite till. Till vänster, alltså i, vad säger man?, menyn?, så har jag ändrat bland kategiorierna så att man lättare kan klicka runt bland gamla inlägg. Jag tycker det är kul i alla fall! :P
Och sen ändrade jag i arkivet.. så det är uppdelat år för år. Ser det bra ut?
När det var gjort så sparade jag och tänkte först avsluta.. men så såg jag att länkarna är understukna och tänkte snabbt försöka ta bort det. Och det är väl då jag lyckades förstöra alltihopa. Jag har sparat lite back-uper som jag tänkte se om de kan åtgärda det men jag tror inte det.. TYPISKT!

Och som ni ser lyckades jag inte heller få bort understykninge. Såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0