:(

En sjuksköterska ringde mig på förmiddagen och gav mig en tid 13:40.
Samma sjuksköterska ringde mig tio minuter senare och säger att hon pratat med sin chef och att de tyvärr inte kan ge mig ett sånt intyg jag behöver.
Så jag ringde min chef och talade om hur allt låg till. Min chef trodde att jag var hemma för att det var så osäkert på jobbet.. men det har ingenting med det att göra. Jag sa som det var.
Så det bästa vi kunde göra nu är att jag får vara ledig,  U T A N  lön. Kul. Kommer ha mycket pengar nästa månad. Nej.

Men vad ska jag göra liksom? Har inte så mycket till val.

Jag och mamma ska snart gå på en liten promenad och så tar vi en runda till affären samtidigt. Hon hade kikat in lite grejer i reklambladet som hon ville ha. (Jag hatar reklam) Min lillebror K kom hem från skolan alldeles för en stund sen och jag har lovat honom att vi ska spela Monopol sen. :P Hehe.. lite kul i alla fall. :)

På onsdag ska jag i alla fall ringa min chef igen så får jag se vad hon säger då.

Men nu ska vi gå! Hörs!

Kommentarer
Postat av: Linda

Har du sett den här?



mngpopen.asp?YEAR=2008&TYPE=227&SUBTYPE=228&imageID=28545" rel="nofollow">http://magaluf.nu/imagebank/imgmngpopen.asp?YEAR=2008&TYPE=227&SUBTYPE=228&imageID=28545

2009-03-17 @ 00:56:02
Postat av: Sandra

Den går inte att öppna..

2009-03-17 @ 11:48:28
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0