Har lite ont...

Jag har haft ont på ett av sårena sen jag kom hem typ. Det till vänster om naveln. Idag har det gjort extra mycket ont.. så jag tittade ner på min mage och ser att det blödit igenom plåstret.
Jag undrar om stygnen gått upp eller nåt. Tittade lite innanför plåstret.. men jag vet inte hur det såg ut.. alltså, det var mest torkat blod. Svårt att förklara.

Det är säkert jag som är hypokondrisk.. föreställer mig massa otäckheter. :P Träffar svärmor senare.. hon får ta sig en liten titt. Hon har med sig nya plåster med.

Aj, det gör faktiskt ont. Inuti med.
Jag förstår att det inte är kul att läsa om mina klagigheter... (nytt ord igen) men det får ni stå ut med! Nu ringer snart svärmor i alla fall.. och då ska vi åka och handla. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0