Födelsedagar i MASSOR

Jaha, ska man ta sig i kragen då eller?

Nej.. jag lovar ingenting. ;P

Iaf.. Det har inte hänt sådär jättemycket här faktiskt. Lite har ju hänt såklart... och det tänkte jag berätta om nu.

1. Jag har fått en till liten kusin. En liten Matilda blev det. Hon föddes för tidigt så hennes organ är inte helt utvecklade ännu. Hon får bo sina första dagar på sjukhuset. Igår åkte jag dit och fick träffa min moster, näst yngsta dotter och hennes man men inte Matilda. Eftersom hon ligger på en avdelning där det ligger så sjuka barn och så...

2. "Halva" min släkt har fyllt år..
5 maj William
10 maj Elin & Carin
11 maj Matilda föddes. (eller om det var den 10:de)
12 maj Christian
13 maj Alexandra
och imorgon
14 maj Emma
och om några veckor
27 maj pappa

Tror det är alla.

3. Jag kommer inte på nåt mer.... Jo!
4. Har varit hos Michelle och hälsat på en snabbis.
5. Varit och handlat idag.
6. Jävla Jehovas Vittnen har varit här TVÅ gånger. Men jag är inte intresserad....!!!

7. I fredags spelade jag innebandy med några. Skitkul! :) Sen spelade jag, Linda, Millan och en kompis till Linda monopol hemma hos mig heeela natten. (nästan) Jag förlorade.
8. I lördags hade jag träningsvärk. Spelade Innebandy igen och på kvällen blev det frimis.
9. I söndags blev det filmkväll hos en som heter Kim. "Yes Man" såg vi. Jag har sett den förr men den var lika kul nu. :)
10. Igår var jag som sagt på sjukhuset och efter det åkte jag till Michelle. Efter det blev det tåget till Hallsberg för lite tårta. Christian fyllde ju 20.
Ja, det var nog allt.

Ska försöka få lite bloggkraft...Kanske uppdaterar med lite bilder sen.... Kram & Puss!

Kommentarer
Postat av: Mum

10 maj föddes Mathilda! ...Roligt med lite Sandra-läsning igen :) Kram

2009-05-13 @ 22:14:25
Postat av: Anonym

Tack för att Du kom och hälsade på oss på sjukhuset. Nu är vi hemma på permission :O).



KRAMAR MOSTER o CO

2009-05-17 @ 16:50:35
Postat av: Sandra

Svar till Sari: Ja, jag hörde att ni hade fått åka hem. Väldigt kul att höra! Hur länge får ni vara hemma nu då?

2009-05-17 @ 17:27:18
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0