Störande svar

Hej! Jag sitter och har en diskussion med Mange på MSN just nu. Vi pratar om störande svar.

ツ | S a n d r a:
kanske det
Mange  --><--:
jag gillar inte ordet kanske
ツ | S a n d r a:
inte jag heller.. egentligen
Mange  --><--:
tyvär använder jag det själv ibland
ツ | S a n d r a:
ja.. det funkar bra i vissa lägen att ge som svar.. men hatar att få det som svar på mina frågor.. haha
Mange  --><--:
haha precis samma här
ツ | S a n d r a:
och "sen"
Mange  --><--:
sen är väll inte så farligt? lr det kanske beror på
vet inte är drygt som fan
fast den missbrukar jag själv oxå
ツ | S a n d r a:
haha
men om man säger nåt och frågar när och får svaret "sen".. det är det värsta som finns typ
Mange  --><--:
aa det är sant  
"vet inte, sen"
ツ | S a n d r a:
ja, den kombinationen!



Håller ni inte med?
Ni ställer en viktig/nödvändig fråga och får som svar:
  • Kanske.
  • Sen.
  • Jag vet inte.
Några mer dåliga svar?

Kommentarer
Postat av: mamma

När man frågar Johan 'Vad gör du?' Svar: 'Det vet inte du!'...

2009-09-22 @ 02:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0