Strömpis igår

Trevlig dag igår, hade kunnat bli trevligare men så blev det som det blev. Började med förfest hemma hos mig. Jag, Linda, Camilla, Henke, Jensen, C-J och Pierre. (Figaro och Byron var också med...)

(klicka för större format på de små bilderna)

Figaro visade för alla att han inte är rädd för något. Galna skruttmisse!

Sen drog vi ut. Först hade vi planerat att gå till Frimis men så blev det inte för Maskinen spelade det. Tydligen ville inte folket så dem. :P
Anyway, vi drog till Strömpis istället. Det har typ blivit vårat andra hem på senaste. Eller ja, det nya Liquid kanske.

Linda och jag. Sen ser ni C-J mellan oss.. :P



Hela gänget utom Millan som fotar. C-J, Linda, Jensen, jag (som ser drogad ut haha), Henke och Pierre.

Men jag var inte drogad. Jag var bara lite onykter.

Och sista bilden i kameran från den här kvällen. C-J, jag och Linda.

Tack för en trevlig kväll, friends. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0