Måndag

Morsning korsning!

Jag vet, det är inte morgon längre men råkade vakna lite sent idag.. trots alarm. Blev väckt av en person som undrade om jag ville med och spela badminton på onsdag eller torsdag. Lät ju svinkul! Har jag inte gjort sedan högstadiet. Fast han brukar spela det så jag kommer väl åka på megadäng. Men skitsamma. :)

Har förresten bytt skiva nu. I alla fall för stunden... Nu spelas Winnerbäcks nyaste skiva "Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen" Den är faktiskt bra den också, riktigt bra till och med. Ska spendera en del av dagen och läsa lite lyrics (skratta inte!) och sen ta mig en promenad till affären. Har inte så mycket annat planerat idag nämligen. Får se vad som händer. Skulle fått lön idag men det hade blivit något konstigt vid utbetalningen så jag ska få den imorgon istället. Det är väl lite typiskt va? Jaja..

Nu blir det "frukost". Puss & kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0