Videos från nyår.. stackars de som stod bredvid oss på bron!

Säger som i inlägget under. Bättre sent än aldrig. ;P


Happy new year, happy new year.. jag vill ha en egen måne.. happy new year
Missa inte Linda och Sannes vurpa i slutet.

Ja, det är det, ja det är det, skål skål skål.
Var är Millan? "Är du här på bron? Är du här på bron? Jag ser inte dig, jag ser inte dig.
Turkisk peppar, turkisk peppar. Är det gott? Är det gott? Ja, det är det. Ja, det är det.
Vi står här, vi står här.. och dricker..
Åh Carrie, åh Carrie..

Vadå, är klockan tolv eller?

Alltså, jag har ingen känsel i mina händer, jag är typ som Titanic.
Var är Jensen, var är Jensen? Där är han, där är han. Och vi dricker sprit, åh vi dricker sprit. Botten upp, botten upp.

Vi tycker om att sjunga vi, fast vi sjunger inte så bra.

-Vad är klockan?
-De räknar ner här.
-Är det på riktigt?
-Ja, det är en minut kvar.
- Varför är alla tidiga då?
TRE
TVÅ
ETT
NOLL
Happy new year, happy new year....

Skål för två lax tio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0