Onsdag

Hej på er!

Har varit en kul dag idag. Har skrattat gott med mina arbetskamrater. Fröknarna Flumm (Flum?) där. S var ute och rökte. Man ser henne genom rutan. Det var bara en kund inne i butiken och jag gör "trappan" (ni vet när man låtsas gå i en trappa bakom en vägg eller liknande.) S bryter ut i garv utanför (tror jag, såg iaf ut som det.) och jag gör allt för att försöka hålla mig för att inte börja skratta. Och så trodde jag att jag var ensam i butiken så gick och sjöng, men det visade sig sen att det stod en kund bakom mig som nog tänkte jag var lite korkad. S var med om nästan samma sak. Hon kontrade och sa att hon lovade inte inte söka till Idol. Haha :)

Fick sluta lite tidigare för vi hade så lite att göra. Imorgon är jag ledig och då har jag tänkt att jag ska sova ut, som fan. Hoppas det blir fint väder med för då tänkte jag ta mig ut till parken. Kanske köpa en mjukglass på Pressbyrån. Bästa glassen!!!

Nu ska jag städa undan lite här hemma och sedan ta på mig en varmare tröja. Fryser som f-n. Vi hörs alla fina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0