rubrik.

Hej på er.

Fyfan vilket hemsk natt. Jag somnade runt 07:00 av ren utmattning men vaknade cirka trettio minuter senare av något konstigt ljud och jag fick direkt världens hjärtklappning. Blev såklart klarvaken men försökte ändå somna om. Jag lyckades efter en stund och sedan sov jag rätt länge, men är fortfarande helt slut. Känns inte som jag sovit alls.

Nu har jag bara en bild i huvudet som inte vill försvinna. Fan. Det enda jag tänker på är när jag såg det. Min reaktion som var helt i panik.
Nu börjar jag gråta igen. Bra där. Jag kan inte göra något annat verkar det som.

Ska ta en dusch, så kanske jag känner mig gladare sen. Kanske jag slutar skaka. Kanske kan få bort tankarna en liten liten stund. Bara få en annan bild på näthinnan.

Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0