Kaggebo

nu har vi varit i Kaggebo ungefär en dag. Vi har hunnit med att handla, äta mellis, bada, sjösätta båten och nu väntar vi på maten som ligger på grillen. Mumma! William har så himla kul. Han sa det själv. "Vilken rolig dag det här har varit!". Gulleplutten. Nu sitter han på golvet och lägger ett 99-bitarspussel med Björn. De är så söta. William har så gulliga uttryck för sig. "Ja, det var korrekt". Och förut när vi åt mellis så sa vi något, så skulle han kontra och han la huvudet på sned, höjde ögonbrynen, vek fram handen och sa "Duuu". Alltså, svårt att förklara men det var så himla sött. Jag och Björn har gått och härmat honom lite och han blir så mallig. Bara för vi tar efter honom. Och förut när han ha att det hade varit en sån bra dag så höll jag med honom och sa att dagen verkligen varit riktigt bra. Då sa han: "Är det bara för jag var med eller?" "Självklart", svarade jag. Så himla söt att jag vill äta upp honom. Typ.

Nu tog jag paus i skrivandet för maten var klar. Under middagen sa William: "Det här är bästa dagen någonsin" Jag sa att imorgon ska vi ha det ännu bättre och han svarade: "Ha, jag vet". Hur gulligt?

Nåja, nu ska jag ansluta mig till mina gullepluttar som sitter och väntar på mig. Vi sitter och spelar Yatzy. William lyckades slå fem sexor förut. Helt otroligt. Han lyckades precis när jag och Björn gick ut för att kolla grillen. Hur otroligt var inte det då? Han försäkrade oss båda om att det inte handlade om något fusk heller. ;P Sötnosen.
Puss & kram på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0