Så tappade jag armen och började gråta.

God morgon lövers!

Solen skiiiiiiner för fullt idag!! :D



Har sovit askonstigt inatt. Drömde om en kund på jobbet.
Alltså, att kunden kom in och började ta en massa saker. Så gick jag fram och skällde ut kunden (precis det som jag lärt mig att man inte ska göra) Då tog kunden tag i min arm och vrider den ur led. Så tappade jag armen och började gråta.
Sund dröm.

Nu ligger jag här i sängen och försöker piggna till. Figaro ligger på min arm och spinner högt. Såååå mysigt! Snart måste jag gå upp och ta mig en dusch och senare ta mig upp på stan. Måste handla lite alkohol och mat. Ska på knytkalas ikväll och måste klura ut vad jag ska ta med mig för något. Riktiga problem här serrö!

Nej, om man ska ta och resa sig ur sängen kanske. Upp på stan nu! Puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0