tidsfördriv...

Jag har insett att min senaste kyss… ger mig kill i magen när jag tänker på den.

Jag lyssnar på… olika länders top-lists på Spotify just nu.

Du mår bäst när du… känner mig lugn och umgås med mina nära och kära.

Stockholms bästa stadsdel är… helt ointressant. Göteborg ska de va!

Jag pratar… så myket att jag tappade rösten idag på jobbet.

Jag älskar/tycker om… att skratta.

Min bästa vän(ner) är… grymma!

Min första riktiga kyss… var med en kille som hette Erik och jag var "tvungen" eftersom vi lekte "snurra flaskan". Haha, det var ingen höjdare. Grupptryck som fan!

Jag avskyr när folk frågar… varför det tog slut mellan mig och L.

Kärlek är… underbart!

Någonstans, tänker någon… Why God, why?

Jag kommer alltid att vara… mig själv.

Jag är hemligt förälskad i… Chris Martin.

Sist jag grät var… förra helgen. Lördag natt. Full och grät okontrollerat.

Min mobiltelefon är… rätt bra. aj-fån.

När jag vaknar på morgonen… vill jag bara ligga kvar i sängen och dra mig.

Innan jag går och lägger mig… borstar jag tänderna och tar en titt i spegeln.

Just nu tänker jag på… att jag borde sova men sitter och skriver en jäkla lista på bloggen istället.

Bebisar är… sööööta.

Homosexuella är… två personer av samma kön som tycker om varandra, right?

Blondinbella är… en grym entrepenör men lite tråkig.

Ikväll ska jag… sova.
I morgon kommer jag… jobba och sen dra iväg och bowla med jobbet.

Jag vill verkligen… att det ska bli onsdag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0