glassbåtsbattle.

Nu är jag len som en liten babyrumpa. Har nämligen badat med babyolja i vattnet. Mitt hår mår nog också rätt bra nu, efter att ha legat invirat i en hårinpackning i över en timma.


Bjuder på en egobild. Bara för att jag är så uttråkad just nu att jag inte hade något bättre för mig, än att redigera sönder en bild i Photoscape.

Det ligger ett gäng glassbåtar i frysen. Tusan att man ska veta om det också. Jag tänker först att "NEJ!!! jag ska INTE ha!!!!" men sen kan jag inte tänka på något annat än de där glassbåtarna som ligger där i frysboxen och psykar mig. Provocerar mig liksom. De skriker "Kooooom och ääääät. Vi är så goda. Vaniljiga och chokladiga och lite jordgubbiga i mitten. Och tar du fram oss nu så kan vi tina lite och bli sådär ruskigt goda om en stund då vi tinat lite grann."

Bara en.

Jag har en liten dispyt med mig själv just nu. Jag ska inte äta en.

Okej, vi vet allihopa att detta kommer sluta med att när jag skrivit klart detta inlägg så kommer jag springa till frysen och hämta en glass. Lika bra jag avslutar detta inlägg så snart som möjligt då, haha. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0