snyftlördag

Hej på er!
 
Fy vad tråkigt jag har. Björn är på 25-årsfest och jag sitter hemma och är sjuk. Tillåt mig att självömka en smula.
Buääää, det är tråkigt att må piss.
 
 
Det verkar som alla andra jag hört är sjuka har exakt samma symptom. Huvudvärken från helvetet, feberkänningar, hosta och ont i halsen.
Imorgon är tanken att vi ska åka till min farmor och farfar för att de firar guldbröllop tillsammans. (50 år) Men får väl se hur det blir med det. Vill ju inte smitta ner alla..
 
I övermorgon är det ju dessutom nyårsafton. Jag och Björn har bjudit hit våra vänner för lite knytkalas och fest. Gaaah, hoppas verkligen detta sjukdomshelvete ger med sig. Vill ju också ha kul. Känns så himla typiskt. Jag är nästan aldrig sjuk.. men min kropp verkar ha någon sorts funktion som känner av att: nu jävlar har hon semester, tanten, nu jävlar skickar vi ut alla sjukdomsceller så hon inte får njuta av sin ledighet. ALLS.
 
..................hm.
 
ömksdjfklbjgklmhläömgnlömfrgögnmk  kldffgmfdlkmhnlöm. Sådär. Nu känns allt lite bättre.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0