onsdag.

Jag måste bara börja detta inlägg åt att säga att jag älskar mitt lösenord hit till bloggen. Varje gång jag skriver in det börjar jag fnittra. Av självklara anledningar kan jag ju inte skriva vad lösenordet är, men jag lovar att ni också skulle fnittra. Haha

Nog pratat om mitt lösenord. Vad gör ni? :D Jag sitter och sjunger till James Morrison och Ray LaMontagne.

Typ bevis:


Tur ni inte hör dock. Det låter inte jättevackert. Men älskar deras låtar. Några av dem har jag redan bestämt att vi ska spela på mitt och Björns framtida bröllop. Jag hoppas min fästman inte misstycker..........

Just det. Jag ville även förtydliga detta inlägg. Det var alltså så att jag tog det bokstavligt. Att han skulle dricka toavatten. Men jag förstod ju att han inte menade så. Jag bara tänkte ifall folk tänkte att "shit, hon är ju värsta surbitchen" Det var ett skämt.

Aha, merå? Jag ska snart iväg och jobba. Hoppas på en händelserik kväll. Inte för händelserik då. Men inte en långtråkig kväll. En sådan lagom kväll önskar jag mig.

Jaja, nu ska jag sjunga vidare... "..i wanna hold you in my arms...."

Kommentarer
Postat av: Sara

Nu blev jag ju jättenyfiken på ditt lösenord=/

Kanske något som kan luskas ut på eran inflyttnignsfest;) Ursäkta tjatandet om festen, men jag har sett fram emot den länge nu:)

2012-02-19 @ 18:36:15
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: Sara

Kunde inte kommentera i blogginlägget nedan så fyller på här istället:)



Haha, vet inte.. men låter ju inte direkt logiskt att gå på toan å dricka vatten.. kanske var närmare?? Det var en jättefin bild på er;)

2012-02-19 @ 18:39:41
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0