16 / 4 - 08

Mina ögon går i kors. Jag är så j-a trött! Men inte mycket att göra åt saken, bara att gilla läget. Haha..

Jag lovade min gamla chef att komma in någon dag i veckan och lämna kläderna osv men så glömde jag påsen hemma i morse. Fick så bråttom så jag sprang bara ifrån den. Men han får vänta, det kan han gott göra!! Har tvingat med mig O:s storebror med.. han ska få vara mitt moraliska stöd. :D

Här händer inte mycket i övrigt. Var faktiskt ute och sprang igår, igen. Det var bra gjort. Det blev dock inte en lång sträcka. Bara upp för backen och ner till Netto och upp igen. Känner mig lite duktig.

Nej, göra lite nytta kanske.

Förresten, jag är världens ensammaste människa. Iaf topp tio!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Du är inte ensam! du har ju miiiiiig! :D

2008-04-16 @ 18:48:41
Postat av: Michelle

Du är inte ensam! du har ju miiiiiig! :D

2008-04-16 @ 18:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0