21 år & resten av helgen

I fredags fyllde jag 21 år. Jag börjar bli gammal nu ju! Haha.. snart kommer nynkorna! Fredagen började med jobb som vanligt. Jag och C slutade lite tidigare för att gå till frissan. Vi klippte oss och färgade håret.
Bild på hur det blev finns i slutet av inlägget.
Jag hann aldrig se hur Cs  hår blev för jag var tvungen att gå. Jag får se imorn hur det blev.

En sak som var rätt kul var att vi valde frisör på måfå. Vi skrev bara frisör, Göteborg och så kom den upp. Den hade bara bra saker skrivet om den så vi valde den. När jag kommer fram så känner jag igen mig. Jag funderar på om det är den frisör som min mormor jobbade på när hon bodde i Gbg. När jag kommer in så hör jag en av friöserna berätta det, att de köpt den för ca ett år sen och att det var en äldre tjej som jobbade där och bla bla bla. Och det var där mormor jobbade..!
Jag tycker i alla fall att det var lite kul, för jag menar, av alla frisörer som finns i hela Gbg så lyckas jag välja den som mormor jobbat i förr..
Jaja, ska sluta tjata om det nu.

När jag kom hem så städade jag lite. O var på fotbollsmatch. Helt plötsligt plingar det på dörren och gissa vad? Där står L och I. :D
Jag och O hade egentligen tänkt gå på en tillställning som hans jobb anordnat men så blev det inte nu. Vi gick ut istället. Åkte till Kungälv och drack lite. Och dansade och hade kul. Jättekul! Dumt att det stänger så tidigt bara. vi åkte taxi hem och slocknade på 2,5 sekund typ.
Vaknade sent nästa dag. (lördag) Typ 13 eller nåt. Jag, L och I gick ner och lämnade saker till sopsorteringen. Duktiga vi är.
Sen var det dags igen. Vi körde ölspelet här hemma och drog sen in till stan. Mötte upp J också. Åkte till Trädgårn. Vi hittade ett ledigt bord och satte oss. Det kom fram ett gäng och började prata med oss.. vi hade jättetrevligt.. tills L nämnde att jag hade pojkvän. På nåt sätt kändes det som att hela stämningen dog en smula. (För mig)
Nu ska jag förklara vad jag menar.. Jag är såklart inte ute efter att vara otrogen. Jag är en trogen tjej. Men, killar vill kanske mer.. (vissa) för dom duger det inte att bara prata och kanske dansa. Så då pratar de kanske hellre med dom som kan göra mer..
Så kändes det i alla fall. Jag kände mig faktiskt jävligt ensam där ett tag.. När jag satt i mitten. L sitter till höger om mig och och hånglar med en kille och på andra sidan sitter I och hånglar med en annan kille. Yeeey.
Jag menar. Vart var O? Varför kunde han inte följa med?
Kvällen slutade med att jag bara ville hem. L åkte hem till J och sov med ***** och I följde med hem till mig och hade med sig *****.

I övrigt var det en kul helg. Trevligt med lite besök! Får se nu hur lång tid det tar innan jag åker upp och hälsar på. Kanske följer O med? Bilder nedan! Puss & Kram! ?


image135
Nyklippta håret. Lite kortare och ny färg.

image136
I och jag. :)

image137
Mitt paket som jag fick av O. Innehöll ett halsband i guld med ett hjärta på. :)
(Rosa paket, inte gult.)

image138
O & L

image139
I dricker lite grogg.

image140
Fyllenattmat.

image141
Älskling i Ls snygga glasögon som kostade 99:- på OK / Statoil

Kommentarer
Postat av: Michelle

Fint de blev! :)

2008-04-28 @ 21:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0