Hello

Undrar vad det blir med allt. Helgen kanske det inte blir något alls med. Är inte van vid detta. Ska jag fixa allt? Själv? Det blir väl så när man "blivit vuxen" och flyttat 30 mil bort. Ska man baka tårta själv? Vart kan man annars köpa tårta? Smörgåstårta? Ska vi vara hemma hos oss? Vilka vill komma? Detta är väldigt svårt tycker jag.
Kanske är lika bra att inte fixa någonting...
Ingen från min familj kan ju komma. Har iofs inte frågat alla.

Dessutom var det ju prat om att jag och O skulle på nån tillställning med hans jobb, men det får vi väl se hur det blir med. O vill ju inte dit.. men jag skulle ju gärna åkt dit.

Jaja, nu ska vi gå och köpa mat, eller någon av oss.. Puss & Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0