Kväll

Det är mörkt ute. Jag är sjukt rastlös. image121
Funderar på att gå ut och springa.. men känner mig fortfarande hostig och inte helt frisk från förkylningen. Kanske ut och springa imorn? Jag ska i alla fall till jobbet imorn. Jag är så sjukt trött på att vara hemma nu så nu jävlar ska jag jobba! Haha..

Jag hoppas bara att jag inte går tillbaka för tidigt nu utan att min pencilinkur har hjälpt och förtsätter hjälpa så jag blir helt frisk. Med tanke på att det är sjuklingar på jobbet varje dag så hoppas jag lite extra på att kåvepininen kommer jobba lite extra hårt.

Jag hade ju tvättat idag också, som det står i inlägget nedan.. Åtta maskiner tvätt på två personer är inte illa jobbat.. eller vad man ska säga. Helt sjukt vad mycket kläder vi använder. Men sen var det ju ett bra tag sen vi tvättade med. Det tycks finnas några här i huset som tror de har ensamrätt på tvättstuga 15. (Den som funkar bäst). Ofta får man vänta läääänge för att få tid.
Ibland, om man har 'tur' kan man få plats i tvättstuga 13, men den är så dålig så den vill man helst inte ha. För det första så funkar inte centrifugen, för det andra funkar inte torktumlaren och för det tredje så kommer det bara kalluft i torkrummet.
Tvättstuga 14 går an. Allt funkar men torktiden är lite längre.

Hahaha, va sjutton sitter jag och skriver ner detta för? Jag ber om ursäkt. xD

Jag ska nog gå och lägga mig och spela  s p i d e r m a n   p u z z l e  innan jag tråkar ut någon till hjärtstillestånd. (Spiderman puzzle = min nya innan-sova-syssla)
Puss & Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0