Slutar snart för dagen.

Skönt! Vill bara hem till O nu!

Igår fick jag hem ett paket från M. Massa godis i och en bh. Tack M! :D
I morse fick jag ett paket av svärmor och hennes sambo också. En klocka var det där i. Jättefin med strasstenar och så.. Ska in idag och plocka bort några länkar från den för armbandet var lite för stort. Ska nog ta och köpa en ny låda till Figaro också. En med kant så vi slipper få sand överallt. Kan vara bra. Kanske ska ta och köpa lite torrfoder till honom också.. fast han har kvar från det gamla.. Äh, får se hur det blir.

Nu slutar jag jobba! Puss & Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Michelle

M kommenterar att det borde stå "Tack M & M!"
Mathias är besviken...:P

2008-04-29 @ 21:41:06
Postat av: Michelle

M kommenterar att det borde stå "Tack M & M!"
Mathias är besviken...:P

2008-04-29 @ 21:41:15
Postat av: Malin

Okej. Världen är liten. Nej vi har nästan ingen kontakt alls. En gång om året på MSN kanske.

2008-04-30 @ 08:20:16
Postat av: Sandra

Svar till Malin:
Jaså, jag trodde han skulle hålla kontakten med dig, faktiskt. Hans förra flickvän gjorde kanske så han tappade kontakten med de flesta.. har jag fått för mig. haha

2008-04-30 @ 21:26:32
URL: http://sanondra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0