Torsdag

Känns som vilken annan dag som helst. Det har inte hänt så mycket idag heller..
Var på jobbet. En tjej frågade om jag kunde jobba i eftermiddag också, och det kunde jag ju. Så idag blev det nästan ett tolv-timmarspass. Men det gör inte mig nåt.. Det är ju fredag imorn.

O ringde mig på jobbet idag och berättade att han ska ner till Helsingborg med jobbet på måndag. Han blir borta hela veckan. :/ Han har ju inte någon mobil just nu heller så nästa vecka tror jag kommer gå väldigt långsamt... Hoppas verkligen att han får bra betalt!

Annars intet nytt. Känner mig lite ensam bara.. inget mot vad jag kommer göra nästa vecka.
Ska väl kila och göra något nyttigt.. ut och springa? men nej, jävla förkylning.
Puss & Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0