Tvättdag

Har precis lagt in de två första maskinerna. Ett lååångt helvete väntar.. haha. Jag har ÅTTA FULLA MASINER TVÄTT! Med tanke på att vi bara är två personer i familjen så är det rätt mycket tvätt. Iofs har vi en katt också.. men han smutsar inte ner så många kläder faktiskt.
Så, fy fan säger jag! Har till 16 på mig, tror någon att jag hinner? Jag måste hinna. Ska hinna få det torrt också..

Imorn ska jag försöka jobba igen.. och så måste jag ringa f-kassan idag också så jag får pengar för mina sjukdagar. 

Förresten ska jag och Oscar få prova att ha mammas katt Byron här ett tag. Få se ifall han och Figaro funkar bra ihop. Gör dom det så blir det perfekt, för då behåller vi honom här. :) Så får Figaro en lekkompis igen, så han slipper vara ensam dom timmar på dagen när vi jobbar. Ska bli väldigt kul faktiskt!
Men nu ska jag duscha innan det är dags att gå ner igen. Puss hej, leverpastej. Hoho, vad kul jag är. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0