ber om ursäkt...

Jag har inte alls haft någon vidare blogglust på senaste.. och så har min syster varit här  på besök.. och så ligger min pappa på sjukhus.. ja, det har hänt lite grejer.. ska samla krafterna någon dag och kanske skriva lite mer detaljrikt.. om jag orkar.

Igår var i alla fall jag och Jennie på Liseberg och hade urkul! Lite syskontid är alltid mysigt. Hon har varit här sen förra söndagen och är fortfarande här. Tyvärr åker hon hem på tisdag! Hon får annars jättegärna stanna.. men hon måste ju till skolan. Tyvärr. Kommer bli tomt när hon åker... usch.. blir helt gråtfärdig, en stor klump i halsen får jag. Men, hon är ju fortfarnde här. Så får tänka lite positivt.
Vi håller på att laga lite sen mat. Det är snart färdigt så jag får nog ta och duka. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0