Sticky fingers och förfest hos Jensen.

Ja, har jag inte uppdaterat helgen faktiskt. Gör det nu då.

I fredags skrev jag ju att jag var fixad till tusen..kändes det i alla fall som hemma.. men det var ju alla andra också. Jag åkte till Jensen och träffade Elin, Eleni, Jensen, Sandra, Elin och Hannes. Vi sjöng lite karaoke och hade allmänt trevligt. Jag som aldrig sjungit nåt sånt förr tyckte det var latjo lajban! haha.. det var grymt kul.. fast väldigt ovackert. Önskar mig ett sånt i julklapp tror jag. ;)
Vi drog senare in till stan..till Sticky fingers.. där hade jag aldrig varit innan faktiskt. Träffade en gammal arbetskompis där - Sandra. Väldigt kul faktiskt!
Ja. Vad hände mer? Haha, jo jag fick en astmaatack där inne så var tvungen att gå ut och andas lite riktig luft. Vakten hotade med att ringa ambulans om jag inte började andas normalt. Men det gick över.. och jag gick snabbt in och hade kul igen. haha...
Sen gick vi en sväng på "horgatan".. usch... men det var inga där... sen kom vi till spårvagnen som skulle ta alla till sitt. Då missade jag sista vagnen till centrum så fick spendera natten hos en vän. Åkte hem tidigt så var hemma i lägenheten vid typ 8-9.. nåt?

Jaja.. det var min fredag/lördag. För resten av lördagen spenderade jag i sängen. Vaknade vid 17 och trodde klockan var 11 eller nåt. Hemskt. Det var upp och duscha och sen sova igen ungefär.

Idag har jag och O varit ute på promenad.. jag fick skoskav och blödde aningen så vi gick inte så långt. Sen har vi städat, lagat gulashsoppa (eller värmt) och kollat på Ciao Bella. Nu ska jag ta och duscha och sen får vi se vad som händer. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0