Trettio!

"Så här i slutet av veckan är det lite lättare att få tid hos doktorn"
... det är ju bara tisdag idag.

Det kom en vilsen pojke idag i ca trettioårsåldern...
 "Hej, jag ska ta ut stygn, tror jag."
 "Okej, har du bokat en tid?" (Den klassiska)
 "Öh, nej, eh, eller jag vet inte. Det är pappa som sköter allt sånt."
... "Du måste boka en tid."
 "Eh, öh, ah, okej."


Jag vet inte riktigt vad man ska säga?

Min dag har för övrigt blivit en långdag. Jobbade 7.30 till 18.30. Alltså... 11 timmar. Och trettio minuters rast. Får väl ta längre rast imorn kanske? Skulle egentligen haft en timma. Jaja.

O har köpt två jättedåliga filmer idag. En om woodstock festivalen och en om basket. Jätteonödigt tycker jag. Hahaha...

Nämen nu har jag inget mer att säga.. Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Millan

Trettio?!

2008-08-31 @ 12:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0