Dumt gjort Sandra.

För x antal år sen fick jag fnatt och gjorde två hål i mina öron, själv.
Det gjorde inte ont.

Idag fick jag fnatt igen och fick för mig att trycka igenom ett av hålen igen. (Som hade växt igen, halvt)
Det var dumt gjort.
Tror mitt hjärta förflyttat sig tillfälligt till min stackars öronsnibb. Och stiger temperaturen i öronsnibben två grader till är jag rädd att den tar eld. (Skämt åsido.. vilket jag tror ni fattar...)
Bestämde mig i alla fall för att inte prova med det sista hålet med....

Good luck sleeping tonight.

Btw, imorn är det torsdag. Och då är det bara en dag kvar tills Tallin
Och bara två veckor kvar till Thailand. Alltså en rätt speciell dag.



(Jag hittade ingen bild på ett öra.. så det blev ett öga istället. Men vad är ett g istället för ett r? :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0