Koh Samui

Hello Sverige!
Da var man i Thailand. Mysigt och trevligt.
Varmt och fuktigt. :)

Hittills har vi inte haft sadar jattebra vader kan jag erkanna. Det regnade nar vi vaknade och fram tills lunch ungefar... men sen har det varit uppehall men muligt. Men valdigt varmt anda.

:P Jag hoppas ni forstar vad som skrivs utan de tre sista svenska bokstaverna. :)

Resan i ovrigt gick bra. Flyresan gick fort.. for vi satt mest och halvsov och kollade pa film. De visade massa bra. Mamma Mia, Kung fu panda, ett oga rott, Indiana Jones, What happens in Wegas.. och nagra till.. minns inte vad de hette.

Idag tog vi en taxi in till Chaweng beach och tittade. Gud vad mycket kul det finns! Tank om man fick ta med sig 20 kilo mer packning.. :D Det skulle vara bra.
Har redan kopt mig ett par byxor och ett linne till min syster. Och mer blir det! Det finns inte sa mkt leksaker har sa mamma, du far garna skriva vad Kim och William vill ha. (I ett sms) Det finns det mesta.

Vi tog oss ett bad idag med i havet. Det var varmt dar i med men anda valdigt svalkande och skont. Det ar sa fuktigt i luften att huden klibbar.. haha!

Jag hoppar valdigt mkt mellan vad som hant.. men det far ni sta ut med.

Flyget vi akte med var ratt stort. Toaletterna var en trappa ner. En av flygvardarna talade om lite "onodig" fakta till oss. Bland annat att det gar at lika mykcet bransle for flyget ner som det skulle ta for var och en av oss att aka moped ner. Han sa att skillnaden var att det gar betydligt snabbare med flyget. Och det var ju sant. :P
Vi kom fram till Phuket och dar blev det att vanta pa varat transferflyg till Koh Samui. Det var det minsta flyg jag nagonsin flygit. Jag var livradd! Haha.. Tva bredvid varann och kanske tjugo pa langden..
Sen kom vi till hotellet och da uppstar problem. De hade inte kvar varan blokning av hotellet. Men det loste sig sa nu har vi ett rum. :)

Oj, det blir valdigt mkt text marker jag...Lite till...

Pa kvallen at vi mat pa hotellet. Precis bredvid havet och poolen. Superstarkt var det! Men gott.. Och sa bestallde vi in tva Pina Colada. Muuums. De var sa sott gjorda! I en kokosnot. Ni ska fa se kort sen nar jag ar hemma.

Okej, nu blir det att ga till hotellrummet och sa ska vi spela lite kort eller nat. Ska spara pa mitt internet jag har betalt for.

Vi ar ju alltsa sex timmar fore er i Sverige. Sa har ar det kvall. Just nu ar klockan 9:22 PM
Imorn ska vi upp tidigt och aka ivag och se oss omkring. Puss och Kram fran ett varmt Thailand! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0