Lista

I brist på annat.

1. Är du nöjd med ditt namn eller önskar du dig ett annat?
-
 Jo, jag är nog nöjd. Det är ganska vanligt bara...
2. Saknar du något i ditt liv?
-
En bil! Och ett riktigt jobb så jag slipper oroa mig för framtiden.
3. Sommar eller vinter?
-
Sommar!
4. Vad var det första du la märke till hos din partner , som du föll för?
-
Hans humor... och leende.
5. Vilken är den bästa julklapp du fått?
-
Jadu.. Vet inte riktigt faktiskt.
6. Påverkas du av media, och alla sk ideal?
Yes, I do.
7. Vart i världen skulle du helst vilja leva?
-
Hm, om Thailand är nåt att ha vet jag snart.. men annars Barcelona. (Haha, Katarina som jag snodde listan av hade också skrivit Barca... men det är inte därför jag också skrev det. :P)
8. Finns det något du ångrar att du gjort?
-
Ja.
9. Hur många barn vill du ha?
-
Hehe, jag vet inte. :)
10. Har du återkommande drömmar?
-
Ja, en som jag haft mååånga år.. asläskig är den!
11. Om du fick äta en maträtt resten av detta år, vad skulle du välja då?
-
Hm, jag har inte en aning. Lasagne om det inte var så förbannat onyttigt. :P
12. Märkes kläder eller inte?
-
Inte. Jag bryr mig inte vad det är för märke på kläderna...
13. Vart ska du/ni fira jul?
- I år blir det först hos min mamma och sen hos pappa (eller tvärtom) och sen julafton hos Oscars mamma med familj.
14. Har du ett Nyårs löfte?
-
Nej.
15. Vad har du för planer för dagen?
-
Dagen är snart slut.. så ska sova snart. Jobba imorn.

Haha, givande quiz va? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0