maten i ugnen

Nu har vi varit på en liten promenad ner till affären där vi handlade... Det var mycket folk nere på Netto! Nästan som att alla pensionärer i hela Ale fått för sig att åka ner dit just idag. Haha... ;P

Vi hade lite svårt att komma överens om vad vi skulle äta. Jag var sugen på nåt lite mer romantiskt.. nåt som tar lite tid.. medans O var sugen på pommes. :P Men det äter ju vi hur ofta som helst.. så jag lyckades övertyga honom om att fläskfilé med potatisgratäng skulle vara mycket godare.. Men det var knappt.. Hemskt va? Hahaha

Så O skalade och jag delade potatisen för hand eftersom vi inte har någon apparat som kan hjälpa oss. Och fläskfilén står i ugnen under gratängen. Det luktar himla gott här hemma kan jag lova!

(foto lånat från recept.nu och är taget av Fredrik Sandin Carlsson)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0